21/06/2020 20:19:33
 |
9 июня по старому стилю / 22 июня по новому стилю понедельник Седмица 3-я по Пятидесятнице. Глас 1. Петров пост. Разрешается рыба
Прав. Алексия Московского (1923). Прп. Кирилла, игумена Белоезерского (1427). Свт. Кирилла, архиеп. Александрийского (444). Прп. Александра, игумена Куштского (1439). Мцц. Феклы, Марфы и Марии в Персии (346). Обретение мощей прп. Рафаила Шейченко исп. (2005).
Рим., 94 зач., VII, 1–13. Мф., 34 зач., IX, 36 – X, 8. Прп. (под зачало): Гал., 213 зач., V, 22 – VI, 2. Лк., 24 зач., VI, 17–231. Свт.: Евр., 334 зач., XIII, 7–16. Мф., 11 зач., V, 14–192.
Тропарь святителя Кирилла Александрийского, глас 8: Православия наставниче, благочестия учителю и чистоты,/ вселенныя светильниче, архиереев богодухновенное удобрение,/ Кирилле премудре, ученьми твоими вся просветил еси, цевнице духовная,// моли Христа Бога спастися душам нашим.
Кондак святителя Кирилла Александрийского, глас 6: Бездну нам учений богословия источил еси/ яве от источник Спасовых,/ ереси погружающую,/ блаженне Кирилле,/ и стадо невредимо от треволнений спасающую,/ странам бо всем наставник, преподобне,// яко Божественная являя.
Тропарь преподобного Кирилла Белоезерского, глас 1: Яко крин, в пустыни давидски процвел еси, отче Кирилле,/ злострастия терние искореняя,/ и собрал еси в ней ученик множество,/ страхом Божиим и учением твоим наставляемых,/ ихже и до конца, яко чадолюбивый отец,/ не оставил еси, посещая, да вси вопием:/ слава Давшему ти крепость,/ слава Венчавшему тя,// слава Действующему тобою всем исцеления.
Кондак преподобного Кирилла Белоезерского, глас 8: Яко преобидев тленная и долу влекущая мудрования, отче,/ к Вышнему течению радостно устремился еси,/ и тамо со святыми Пресвятей Троице предстоя,/ моли от враг сохранитися стаду твоему,/ яко да святое твое успение празднующе, вопием:// радуйся, преблаженне Кирилле, отче наш.
Тропарь праведного Алексия Московского, глас 5: Пастырю Христов, отче Алексие,/ подвигом добрым подвизався,/ веру православную во мраце беззакония исповедал еси/ и, яко утешитель и врач духовный,/ всех, притекающих к тебе, врачевал еси./ Помози и нам, верою чтущим тя,// в любви к ближнему утвердитися.
Кондак праведного Алексия Московского, глас 8: Простотою веры высоты смирения достигл еси,/ в молитве же и доброделании подвизаяся,/ дарами духовными обогатился еси́/ и све́том Христо́вым просвети́лся еси́,/ помо́щниче и уте́шителю о́тче Алекси́е./ Те́мже веру нашу укрепи,/ любви ко Господу и ближним научи// и ко спасению приведи молитвами твоими.
МЫСЛИ СВТ. ФЕОФАНА ЗАТВОРНИКА (Рим.7:1–13; Мф.9:36–10:8) Посылая на проповедь Св. апостолов, Господь заповедал им всех звать, говоря: «приблизилось Царство Небесное» (Мф.10:7), то есть пришло Царствие – идите в него. Нам же что следует проповедовать? Надо всем кричать: – сыны Царствия! не бегите из Царствия в неволю и рабство, – потому что бегут.
Одних пленяет свобода ума: «не хотим, – говорят, – уз веры и гнета авторитета, даже Божественного; сами все разгадаем и порешим». Ну и порешили. Настроили басней, в которых больше ребячества, чем в мифологии греков – и величаются...
Других увлекает широкий путь страстей: «не хотим, – говорят, – знать положительных заповедей, ни требований совести, – это все отвлеченности: нам нужна естественность осязательная». И пошли вслед ее. Что же вышло? Приложились скотом несмысленным. Не от этого ли нравственного ниспадения родилась и теория происхождения человека от животных? Вот куда заходят! А все бегут от Господа, все бегут... |